Veelgestelde vragen

Wij proberen voor jou de ultieme shopervaring te creëren op onze website. Kom je er niet helemaal uit? Kijk dan hieronder tussen de FAQ en wie weet staat jouw antwoord ertussen.

My Account

Veelgestelde vragen

Online bestellen

  • Waarom zou ik een account aanmaken?

    Het is makkelijk wanneer je bij het bestellen een account aanmaakt. De gegevens onthouden we bij jouw volgende bestelling en we kunnen op deze manier jou op de hoogte houden van alle ins en outs betreft Most Wanted. Denk aan nieuwe IT-items, toffe acties en dé trends van nu!

  • Help! Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

    Met al die online accounts tegenwoordig, is het niet gek als je je wachtwoord vergeet. Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je emailadres in waarmee je je hebt geregistreerd bij ons. In een ogenblik zul je jouw inloggegevens ontvangen in je inbox. Nu alleen nog je tijdelijke wachtwoord aanpassen naar jouw nieuwe wachtwoord en je kunt er weer tegenaan ;).

  • Something’s changed!

    Wanneer je ingelogd bent, kun je klikken op mijn ‘Mijn account’. Hier staan al jouw gegevens die aan te passen zijn. Mocht je eenmalig het afleveradres willen aanpassen, kan dat natuurlijk ook op het moment van bestellen.

  • Oh nee, het item wat ik wilde hebben is niet meer beschikbaar?!

    Allereerst onze excuses hiervoor. Soms komt het voor dat een item zo vaak besteld wordt, dat het uitverkocht is voordat wij het weer opnieuw kunnen inslaan. Je kunt je dan inschrijven voor een ‘restock alert’ bij het betreffende item. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons automatisch een mailtje! Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen. Vaak is het voor ons ook een verrassing of en wanneer een item nog aangevuld wordt, maar soms hebben wij inzicht in de situatie wanneer en of het item überhaupt nog terug de webshop op komt.

  • Ik wil iets reserveren

    Helaas is dat bij ons niet mogelijk. Hoe graag wij al onze klanten zo goed mogelijk willen helpen en gelukkig willen maken, is dit een aanvraag waar wij niet aan kunnen voldoen. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij, zo loop je nooit jouw Most Wanted item mis! Wij helpen je hiermee met de optie ‘restock alert’ die je kunt vinden bij elk item. Wanneer je hier je mailadres acherlaat, krijg je van ons een automatisch mailtje wanneer jouw favo weer is aangevuld!

  • Hoe kan ik bestellen?

    Wanneer je de Most Wanted webshop hebt doorlopen en de items hebt geselecteerd die je aan jouw garderobe wilt toevoegen, kun je beginnen met bestellen. Voor een uitgebreide toelichting van ons bestelproces kun je deze pagina ook even een bezoekje brengen: Bestellen

Betaling

Levering

  • Wat zijn de levertijden?

    Argh, snel op donderdag nog even een shirtje bestellen voor het feestje zaterdag. Haast, haast, haast! Helaas zijn er nog geen mogelijkheden om de producten dezelfde dag nog te bezorgen, maar wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 23.00 jouw bestelling plaatst, verzenden we het diezelfde dag nog. Als het goed is heb je jouw pakketje dan de volgende dag binnen. Op zich best snel toch?! Indien je op zaterdag of zondag hebt besteld, zul je iets meer geduld moeten hebben. Meestal kun je jouw bestelling dan op dinsdag in huis verwachten. Dit geldt helaas alleen voor bestellingen in Nederland. Wanneer je vanuit het buitenland besteld, zijn de levertijden logischerwijs iets langer. Kom je uit de buurt van Rotterdam? Je kunt je favoriete items natuurlijk ook shoppen en meteen meenemen in onze Boutique.

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    De standaardverzendkosten zijn € 4,95 voor bestellingen in Nederland. Fashionista’s uit België betalen €6,95 en voor Duitsland geldt een tarief van €9,95.

Retourneren

  • Hoe kan ik iets ruilen?

    Heb je toch een ander maatje of kleurtje nodig? Dat kan natuurlijk! Kijk op deze pagina voor uitgebreide informatie over ons ruilproces: Retourneren.

  • Hoe kan ik iets retourneren?

    Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht? Jammer! Uiteraard kun je het terugsturen naar ons en verwerken wij jouw retour zo snel mogelijk. Je kunt de bevestiging van annulering binnen 7 dagen verwachten. Samen met deze mail wordt de terugbetaling meteen in ons systeem klaargezet. Kijk op deze pagina voor uitgebreide informatie over ons retourproces: Retourneren.